Skip to main content

Malaysia : Peserta demo pro-LGBT ditahan polis

 


 Laporan ini memaparkan golongan LGBT Malaysia kurang bijak. 

Ada orang mencurigakan, demo ini dari puak lain bukan LGBT yang sebenar. Matlamat mereka adalah mengacaukan pilihan raya negeri akan datang.

 Pihak polis menahan lapan individu kerana terbabit dalam perhimpunan di hadapan Kompleks Sogo di Kuala Lumpur pada Sabtu lalu.

 https://www.malaysiakini.com/news/673883

Kami nak katakan lapan individu ini adalah kurang bijak dan tidak tahu cara untuk menujukkan kuasa golongan PINK.

Pilihan Raya Negeri 2023 akan datang, undi rosak dengan perkataan PINK, itu kan lagi senang. Undi rosak ialah sebagai undi protes yang kami selalu kata dan suruh semua golongan LGBT mengundi undi rosak.


 

Di sini kami nak cadangkan kepada 8 individu ini, tidak perlu buat susah di tepi jalan dan masuk keluar balai polis. Jangan bagi kerja banyak kepada abang polis, kakak polis pun dah penat dengan laporan dari ahli politik dengan berbagai tema untuk mendapati tumpuan di kalangan rakyat yang kurang bijak.

1. perlembagaan Malaysia dan 377 Penal code

buat kumpulan untuk menyelidekkan perlembagaan Malaysia adakah bertembuh dengan 377 Penal Code, macam di India, Singapore dan lain lain negara yang tanah bekas jajahan Britain.

2. Pink dollars

kumpul kan senarai kedai, syarikat, restoran yang menyokong atau pun di uruskan oleh golongan LGBT. Menyuruhkan golongan LGBT sokong mereka, itu di kata PINK dollars. This vedio was published 8 years ago.


This vedio was done 7 years ago.


Malaysia LGBT community is still using very out dated method and slogan from the United Nations. No one is going to listen to your for the human rights . Money talks more.

3.  gay fingers

kumpulkan gambar ahli politik tentang gay fingers mereka. Walau pun ini tidak boleh menentukan dia ada gay atau tidak, kebanyakkan adalah bisexual. Begitu, kita tahu siapa dia dan pada masa yang sesuai suruh dia buat Kinsey Scale Test 

https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.php 

Tidak ada versi Bahasa Melayu maupun Bahasa Indonesia. 

4. promosi Kinsey Scale Test

Ramai komuniti LGBT di dunia tidak ingin promosi tentang Kinsey Scale Test yang telah siap setengah abad dulu, lepas 50 tahun, masih tepat lagi.  Selalu menyebar link Kinsey Scale Test di social media, mereka sudah buat dan mereka tahu dia siapa, tidak perlu memberitahu kepada siapa. Kalau boleh buat di kalangan IPT, mereka adalah lebih aktif dan boleh terima fikiran moden,

5. pink dot Malaysia

tentu boleh guna nama pink dot dan buat cara begitu, acara ini tentu tidak dapat diluluskan di Malaysia, tetapi boleh setiap bulan hantar satu surat pemohonan kepada bahagian yang tentu. Mulakan dengan 10 orang di sudut taman, bukan 8 orang di tepi jalan. 

6 perkahwainan

ada satu gereja dan budda di negeri Selangor terima perkahwinan bukan kaum Islam. Ini bermaksud, lain agama boleh berkahwin di Malaysia. Tentu boleh kahwin di USA secara di talian. Kenapa kita tidak meluaskan perkahwinan homosexual di Malaysia dan sokong pink dollar di restoran pink.

7 cukai tax pink

kalau kerajaan negara tidak memberi kelongaan kepada golongan LGBT, boleh buat kempen tidak perlu bayar cukai kepada kerajaan, sebahagian aktiviti PINK dollar. 

Ada care lain lagi. Kalau anda ada cadangan lain boleh bagi komen di blog ini.




 

 

 

 

 

 

 

Comments

Popular posts from this blog

手指的故事:看你的性取向,同性恋,双性恋

    活在互联网时代,你的性取向不能逃过别人的眼光。

Gay fingers

  We did a few posts on gay fingers and found out that much information of gay fingers are incorrect.

To gay and lesbian community in the world, live with a bigger heart of love (Reproduced article)

  According to the report, in the list of advanced countries, only Singapore is not legalized the same-sex marriage.