Skip to main content

Malaysia : Cukai dari LGBT juga haram

 


 Cukai arak itu haram, kalau berani, jangan kutip cukai dari golongan LGBT di Malaysia.

Ada yang kutuk golongan kehomoseksualan sebagai binatang. Yah, homoseksual bukan manusia, kenapa nak cukai dari binatang?  Dia tak baca Wikipedia di sini kah ? 

https://ms.wikipedia.org/wiki/Kehomoseksualan


 

Mufti Pulau Pinang sudah takut, dan kata tak perlu asing cukai mudarat. LGBT di Malaysia tidak perlu bayar cukai kepada negara dan LGBT Muslim tidak perlu bayar zakat di semua negeri di Malaysia. Zakat dari golong LGBT adalah haram.

 https://www.malaysiakini.com/news/454561

 

Tengok jari tangan MP itu dan juga jari mufti negeri Pulau Pinang, di mana jari tangan mereka berada? Kalau berani, buat Kinsey Scale Test di sini, tengok di mana seksualiti anda

https://www.idrlabs.com/kinsey-scale/test.php


Dari 1hb September 2024, LGBT tidak perlu bayar cukai kepada kerajan Malaysia dan hujung tahun, Muslim tidak perlu bayar zakat.



Di zaman internet, masih tidak tahu sains kah ? Homoseksual di beranak begitu bukan yang satu pilihan.  Bukan macam agama, satu pilihan, ada juga agama tidak benarkan pengiukut keluar dari agama mereka, begitu banyak contoh di internet juga berlaku di Malaysia.


 



Comments

Popular posts from this blog

手指的故事:看你的性取向,同性恋,双性恋

    活在互联网时代,你的性取向不能逃过别人的眼光。

Gay fingers

  We did a few posts on gay fingers and found out that much information of gay fingers are incorrect.

Treating the colours of skin

  The religion leaders are the ones who discriminate homosexuals mostly. Even the country has approved the same sex marriage law.